Bon Preu inverteix 9,7 milions en el primer hipermercat Esclat a Reus i crea 71 llocs de treball

  • Bon Preu ha obert aquest dimecres el primer hipermercat de la marca Esclat a Reus (Tarragona), pel qual ha invertit 9,7 milions d'euros en la seva construcció i ha creat 71 llocs de treball.

VilaWeb
27.09.2017 - 14:08

TARRAGONA, 27 (EUROPA PRESS)

Bon Preu ha obert aquest dimecres el primer hipermercat de la marca Esclat a Reus (Tarragona), pel qual ha invertit 9,7 milions d’euros en la seva construcció i ha creat 71 llocs de treball.

Segons ha informat la companyia en un comunicat, és el primer establiment Esclat a la ciutat, encara que l’empresa ja té presència amb dos supermercats Bonpreu, el servei de compra online Iquodrive i una gasolinera EsclatOil.

Actualment, el grup Bon Preu compta amb 225 establiments a Catalunya: 122 supermercats Bonpreu, 48 hipermercats Esclat, 43 gasolineres EsclatOil, nou minimercados i tres punts de recollida de compra en línia.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor