Bnext tanca una ronda de 300.000 euros per potenciar la seva estratègia de màrqueting

  • El supermercat digital de productes financers Bnext ha tancat una ronda de finançament de 300.000 euros a través de la plataforma CrowdCube per potenciar la seva estratègia de màrqueting, desenvolupar la seva tecnologia i ampliar el seu equip, ha informat aquest dimarts en un comunicat.

28.03.2017 - 16:56

BARCELONA, 28 (EUROPA PRESS)

El supermercat digital de productes financers Bnext ha tancat una ronda de finançament de 300.000 euros a través de la plataforma CrowdCube per potenciar la seva estratègia de màrqueting, desenvolupar la seva tecnologia i ampliar el seu equip, ha informat aquest dimarts en un comunicat.

Aquest ‘marketplace’ va néixer a finals del 2016 amb l’objectiu d’atorgar “més llibertat i poder de decisió als usuaris de productes financers”, han destacat els fundadors de la companyia, que han aconseguit 300.000 euros procedents de 66 inversors privats invertits a canvi del 29% del capital de la start-up.

La plataforma llançarà aquest dijous l’aplicació per als dispositius iOS que permetrà crear un compte corrent, afegir targetes de diverses entitats bancàries i contractar des del mòbil productes financers.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor