Bèlgica.- Una dona fereix tres persones amb un ganivet a Brussel·les

  • Una dona ha atacat i ferit lleument aquest dilluns tres persones en el districte d'Uccle (Brussel·les), segons ha informat la Fiscalia i han recollit diversos mitjans belgues, que també assenyalen que l'atacant s'ha negat a obeir els agents de Policia i ha estat disparada en un braç.

22.08.2016 - 19:46

BRUSSEL·LES, 22 (EUROPA PRESS)

Una dona ha atacat i ferit lleument aquest dilluns tres persones en el districte d’Uccle (Brussel·les), segons ha informat la Fiscalia i han recollit diversos mitjans belgues, que també assenyalen que l’atacant s’ha negat a obeir els agents de Policia i ha estat disparada en un braç.

La cadena de televisió francòfona RTBF ha assegurat que l’autora dels fets pateix problemes psicològics i ha descartat que es tracti d’un acte de terrorisme, segons les primeres conclusions de la investigació.

Les tres persones ferides han estat traslladades a un hospital per ser ateses, així com l’atacant, que ha estat disparada en un braç per la Policia després de negar-se a seguir les indicacions dels agents i d’amenaçar-los amb un ganivet de caça, tal com explica la RTBF.

Segons el diari ‘Le Soir’, l’assaltant està fora de perill i durant l’atac no ha efectuat cap tipus de reivindicació.

La Policia i la Fiscalia de Brussel·les han acudit al lloc dels fets, on s’ha establert un perímetre de seguretat i s’ha interromput la circulació del transport públic.

En declaracions a la cadena de televisió RTL, l’alcalde d’Uccle, Armand de Decker, ha explicat que una dona ha amenaçat a l’interior d’un autobús els passatgers i, després de baixar, ha atacat algunes persones, de les quals tres han resultat ferides.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor