Bàsquet/Selecció.- Pau Gasol: “El meu desig és estar a l’Eurobàsquet”

  • El jugador de San Antonio Spurs i la selecció espanyola, Pau Gasol, ha afirmat que el seu "desig" és disputar l'Eurobàsquet del 2017 perquè la seva "il·lusió" de jugar amb l'absoluta és "molt gran" i així ho ve demostrant durant "molt anys", però que això dependrà de com acabi la temporada a la NBA.

VilaWeb
11.01.2017 - 12:21

MADRID, 11 (EUROPA PRESS)

El jugador de San Antonio Spurs i la selecció espanyola, Pau Gasol, ha afirmat que el seu “desig” és disputar l’Eurobàsquet del 2017 perquè la seva “il·lusió” de jugar amb l’absoluta és “molt gran” i així ho ve demostrant durant “molt anys”, però que això dependrà de com acabi la temporada a la NBA.

“En principi, és el meu desig (estar a l’Eurobàsquet). La meva il·lusió de jugar amb la selecció és molt gran i així ho vinc demostrant durant molts anys, però ara intent ser més cerebral de moment que estic de la meva carrera, ni més ni menys”, ha dit Gasol en declaracions a ‘El Larguero’ de la Cadena Ser recollides per Europa Press.

A més, ha assenyalat que encara no ha pres la decisió definitiva de deixar la selecció perquè “fins ara” no ho sent així i ha remarcat que la seva participació a l’europeu dependrà de com estigui quan acabi la lliga estatunidenca.

“La càrrega de partits poden passar factura i els descansos cada vegada són més importants per a mi. Espero que amb San Antonio arribem el més lluny possibles i si fos d’aquesta manera acabaríem a mitjans o a final de juliol, per la qual cosa la decisió no serà fàcil”, ha afegit.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor