10.04.2017 - 11:38
MADRID, 10 (EUROPA PRESS)
Willy Hernangómez ha estat el millor espanyol de la nit a l’NBA en sumar 24 punts i 11 rebots que no han evitat la derrota dels New York Knicks davant els Raptors de Serge Ibaka (97-110), mentre que el seu germà Juancho ha confirmat matemàticament que no disputarà els ‘play-offs’ després de la victòria dels Oklahoma City Thunder a Denver (105-106).
A punt d’acabar la temporada regular, s’ha resolt definitivament el panorama a l’Oest i els Portland Trail Blazers seran el rival dels Golden State Warriors en primera ronda dels ‘play-offs’, deixant fos els Nuggets, per la qual cosa a Juancho li queden dos partits abans d’anar-se’n de vacances.
Ara només queda resoldre l’Est, on tres equips lluiten pels dos bitllets que encara queden per a les eliminatòries. Els Bulls de Nikola Mirotic (39-41) ocupen el vuitè lloc, però la lluita està molt disputada amb els Indiana Pacers (40-40) i els Miami Heat (39-41). Si aconsegueix el seu objectiu, l’hispano-montenegrí s’uniria en els ‘play-offs’ als germans Gasol, Ibaka, José Manuel Calderón i l’ara lesionat Álex Abrines.
Qui sap des de fa temps que no serà present a les eliminatòries és Willy Hernangómez, cosa que no li ha impedit brillar aquest diumenge al Madison Square Garden, on ha estat el màxim anotador i rebotador del seu equip, que no va comptat amb el lesionat Carmelo Anthony.
–ESTADÍSTIQUES DELS JUGADORS ESPANYOLS.
WILLY HERNANGÓMEZ: 24 punts, 11 rebots, 5 assistències i 3 recuperacions.
SERGE IBAKA: 12 punts i 4 rebots.
MARC GASOL: 13 punts, 5 assistències, 2 recuperacions i 2 rebots.
RICKY RUBIO: 2 punts, 11 assistències, 3 recuperacions i 3 rebots.
JOSÉ MANUEL CALDERÓN: 2 punts, 3 rebots i 3 assistències.
JUANCHO HERNANGÓMEZ: 3 punts i 2 rebots.