Bàsquet/NBA.- Els Knicks de Willy Hernangómez cauen en el derbi contra els Nets i Mirotic no va ni convocat

  • El pivot espanyol Willy Hernángomez ha sumat 6 punts i 10 rebots en la derrota dels New York Knicks davant Brooklyn Nets (120-112) i Sergio Rodríguez, 3 punts i 4 assistències en la victòria de Filadèlfia Sixers enfront de Los Angeles Lakers (116-118), en una jornada marcada per l'ostracisme de Nikola Mirotic amb els Chicago Bulls.

VilaWeb
13.03.2017 - 10:26

MADRID, 13 (EUROPA PRESS)

El pivot espanyol Willy Hernángomez ha sumat 6 punts i 10 rebots en la derrota dels New York Knicks davant Brooklyn Nets (120-112) i Sergio Rodríguez, 3 punts i 4 assistències en la victòria de Filadèlfia Sixers enfront de Los Angeles Lakers (116-118), en una jornada marcada per l’ostracisme de Nikola Mirotic amb els Chicago Bulls.

En el derbi enfront dels Nets, el pitjor equip de tota l’NBA amb diferència (12-53) i que encara no havia sumat un triomf a casa el 2017, els Knicks es van escalabrar i ja tenien el partit molt costa amunt al descans (67-49).

Amb la seva tercera derrota consecutiva, l’equip novaiorquès (26-41) segueix allunyant-se dels play-offs en la Conferència Est, una frontera que ara mateix marquen Milwaukee Bucks (32-33).

Willy Hernangómez va jugar 17 minuts en els quals va sumar un 3/8 en tirs de camp per uns Knicks que van tenir com a millor home Carmelo Anthony (27 punts). Quant a l’equip local, la seva primera alegria en molt temps va portar la firma de Brook Lopez (25).

En un altre duel entre equips situats al fons de les seves respectives classificacions, els Sixers van conquistar l’Staples Center, on Sergio Rodríguez va disputar 18 minuts com a suplent i no va estar encertat en el llançament (1/6).

El ‘rookie’ turc Dario Saric (29 punts) va completar el seu millor partit a l’NBA i es va combinar amb Jahlil Okafor (23) per trencar una ratxa de quatre derrotes consecutives a costa dels Lakers, que no van aconseguir remuntar malgrat l’esforç de Jordan Clarkson (30).

Finalment, Mirotic segueix vivint un moment preocupant a Chicago i aquesta vegada ni tan sols va ser convocat per al duel a Boston, on els Celtics es van imposar amb contundència (100-80) davant uns Bulls que van encaixar la cinquena derrota seguida.

ESTADÍSTIQUES DE JUGADORS ESPANYOLS

WILLY HERNANGÓMEZ: 6 punts, 10 rebots, 1 assistència i 1 tap.

SERGIO RODRÍGUEZ: 3 punts, 4 assistències i 1 rebot.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor