Barcelona llança una campanya per impulsar una oferta cultural “brillant” per Nadal

  • L'Ajuntament de Barcelona ha llançat aquest dilluns una campanya per impulsar durant les festes de Nadal l'oferta cultural existent, que el tinent d'alcalde Jaume Collboni ha qualificat de "molt potent i una de les més brillants" dels últims anys.

VilaWeb
12.12.2016 - 14:33

BARCELONA, 12 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de Barcelona ha llançat aquest dilluns una campanya per impulsar durant les festes de Nadal l’oferta cultural existent, que el tinent d’alcalde Jaume Collboni ha qualificat de “molt potent i una de les més brillants” dels últims anys.

Ho ha dit a la presentació de la campanya de difusió, al costat de 17 institucions destacades de la ciutat i que sota el lema ‘Barcelona per Nadal és cultura’ recull ofertes de teatre, dansa, espectacles musicals i art.

Es tracta de la primera vegada que el consistori canalitza l’oferta en cartell d’arts escèniques, museus i altres activitats a través d’una campanya de comunicació global que serveix com paraigua per abraçar a múltiples activitats i que ha costat 200.000 euros, ha dit Collboni.

Segons el tinent d’alcalde, “per tenir una Barcelona cultural forta es necessita també públic, com a millor garantia de la sostenibilitat i qualitat”.

Entre moltes propostes que es poden consultar en la pàgina ‘barcelona.cat/barcelonacultura’, la campanya destaca propostes al teatre Victòria, el Coliseum, el Maldà, la Sala Barts, el Gran Teatre del Liceu, el Lliure de Gràcia i l’Ateneu Popular de 9 Barris.

També destaquen exposicions al Museu Picasso, a la Fundació Mapfre, la Fundació Joan Miró, la Fundació Antoni Tàpies, el Museu d’Art Contemporani de Barcelona (Macba), el CaixaForum, l’Auditori i el Palau de la Música.

BALLARINA, ICONA PRINCIPAL

Una ballarina inspirada en la gran figura mecànica que es va poder veure a l’encesa de l’enllumenat nadalenc s’ha convertit també a l’icona principal de la campanya comunicativa.

Creada per la companyia Antiga i Barbuda, la ballarina canalitza també la recollida de bons desitjos per al pròxim any amb l’etiqueta #somnisculturals, que invita a la ciutadania a participar en el desig de bons auguris a través de les xarxes socials o de manera presencial a la plaça Catalunya des de dissabte i fins al 4 de gener.

La campanya, dirigida sobretot al públic familiar, tindrà 1.100 banderoles repartides per la ciutat, a més de fullets, difusió en 11 pantalles de led als quioscos de La Rambla, anuncis en premsa i anunci televisiu, entre d’altres.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor