Banc Sabadell col·loca 1.000 milions en cèdules hipotecàries a deu anys

  • Banc Sabadell ha col·locat una emissió de cèdules hipotecàries a 10 anys per un import de 1.000 milions d'euros i un interès de l'1% per la qual va rebre una demanda de més de 2.400 milions, han informat fonts del banc.

VilaWeb
20.04.2017 - 19:22

BARCELONA, 20 (EUROPA PRESS)

Banc Sabadell ha col·locat una emissió de cèdules hipotecàries a 10 anys per un import de 1.000 milions d’euros i un interès de l’1% per la qual va rebre una demanda de més de 2.400 milions, han informat fonts del banc.

L’elevada demanda, principalment internacional, ha permès tancar l’emissió amb un preu de ‘midswap’ –l’índex de referència per a aquest tipus d’operacions– més 33 punts bàsics.

El 51% dels inversors han estat fons d’inversió i asseguradores, i per país d’origen, el 44% dels compradors procedeixen d’Alemanya i Àustria, i el 14% d’Espanya.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor