Banc Sabadell aprova abonar un dividend complementari de 0,3 euros per acció a partir del 7 d’abril

  • Banc Sabadell ha aprovat distribuir entre els seus accionistes un dividend total de 0,5 euros per títol, dels quals 0,3 euros per acció seran abonats com a dividend complementari a partir del proper 7 d'abril.

VilaWeb
31.03.2017 - 08:38

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

Banc Sabadell ha aprovat distribuir entre els seus accionistes un dividend total de 0,5 euros per títol, dels quals 0,3 euros per acció seran abonats com a dividend complementari a partir del proper 7 d’abril.

La part restant, 0,2 euros per títol, ja es va pagar com a dividend a compte el passat 30 de desembre. En total, l’entitat distribuirà 279,7 milions d’euros com a retribució a l’accionista, tal com va aprovar ahir la junta general ordinària d’accionistes.

L’assemblea també va donar el vistiplau al nomenament com a conseller independent d’Anthony Frank Elliott Ball, així com a la ratificació de la designació de Manuel Valls Morató, també amb la condició d’independent.

Així mateix, els accionistes van aprovar la reelecció com a consellers de Maria Teresa Garcia-Milà Lloveras (independent) i de José Luis Negre Rodríguez (executiu).

La junta va votar també a favor d’aprovar un incentiu complementari basat en l’increment del valor de les accions de Sabadell per als consellers executius, l’alta adreça i altres directius del grup.

D’altra banda, l’entitat ha comunicat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) que Valls Morató prendrà el càrrec de president de la comissió d’auditoria i control del banc en substitució de García-Milá Lloveras, que continuarà en aquest òrgan com a vocal.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor