Badalona començarà al maig les obres de reparació del Pont del Petroli

  • L'Ajuntament de Badalona (Barcelona) ha anunciat aquest dimarts que les obres per reparar els desperfectes del Pont del Petroli causats pel temporal marítim començaran al maig, a més d'explicar que dictarà un procediment d'urgència a l'hora d'adjudicar les obres, ha informat aquest dimarts en un comunicat.

VilaWeb
04.04.2017 - 19:46

BARCELONA, 4 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de Badalona (Barcelona) ha anunciat aquest dimarts que les obres per reparar els desperfectes del Pont del Petroli causats pel temporal marítim començaran al maig, a més d’explicar que dictarà un procediment d’urgència a l’hora d’adjudicar les obres, ha informat aquest dimarts en un comunicat.

El primer tinent d’alcalde i regidor de l’Àmbit de Badalona Habitable, Oriol Lladó; acompanyat del segon tinent d’alcalde i regidor de l’Àmbit de Badalona Pròspera i Sostenible, Àlex Mañas, i del regidor de l’Àmbit de Badalona Democràtica, Jose Téllez, ha assegurat que s’iniciaran els treballs de reparació una vegada es disposi del permís de Costes i que s’espera finalitzar-los a l’estiu.

Malgrat aquests terminis, el consistori ha subratllat que es podran complir en funció de les condicions externes, “sobretot de l’estat del mar i del vent”, i ha destacat que amb aquesta manera de procedir s’evitaran sobrecostos a les obres i s’asseguren que les reparacions siguin òptimes.

L’Ajuntament ha presentat aquestes iniciatives després d’un procés d’anàlisi i estudi que va arrencar al gener del 2017, quan va tenir lloc el temporal, moment en què l’alcaldessa del municipi, Dolors Sabater, va signar el decret d’emergència per poder reparar la infraestructura.

Després d’aquesta anàlisi, l’import de les reparacions arribarà als 190.000 euros, tot i que inicialment l’Ajuntament pressupostés 325.000 euros per poder avançar els diners “en cas que fos necessari”, ha remarcat.

El consistori ha anunciat que rebrà aquest divendres el projecte de les reparacions, la qual cosa permetrà iniciar els tràmits per adjudicar els treballs de reparació del Pont del Petroli.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor