L’avís de tempestes fortes viatja en direcció nord fins a les comarques centrals del Principat

  • El Baix Llobregat, el Vallès Occidental, l'Alt Penedès, l'Anoia i Bages són les comarques en alerta

VilaWeb
03.09.2022 - 16:59
Actualització: 03.09.2022 - 19:26

Nova jornada de pluges a Catalunya i al nord del País Valencià. El temporal viatja en direcció nord i el Meteocat ha activat un nou avís de temps violent a les comarques de la part central i litoral: el Baix Llobregat, el Vallès Occidental, l’Alt Penedès, l’Anoia i Bages. En aquestes dues últimes, es preveuen tempestes intenses.

L’avís és vigent fins a les 19.45 i alerta d’un risc de pedregada amb pedres de dos centímetres de grandària i ratxes de vents i esclafits. També plou al Gironès i la Selva. Al Baix Maestrat i als Ports també es preveuen pluges, tot i que menys intenses.

Al matí s’han registrat precipitacions al nord del Principat i a la tarda ha estat el torn dels Ports i les Terres de l’Ebre. El Meteocat ha activat un avís al sud del Principat –el Montsià, el Baix Camp, la Ribera d’Ebre i el Baix Ebre– que ja s’ha acabat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor