02.11.2016 - 10:50
MADRID, 2 (Portaltic/EP)
Els drons funcionaran per lliurar subministraments mèdics a Austràlia. Els australians de zones remotes del país podran rebre subministraments vitals i de manera urgent, i més barata, ràpida i eficaç que l’ús d’helicòpters.
El projecte, batejat com a ‘Angel Drone’, haurà d’iniciar el servei en zones rurals de Nova Gal·les del Sud a final d’aquest any.
“Hem escollit aquest nom perquè creiem que tot i que els avions no tripulats s’han utilitzat per a indústries com la mineria o la guerra, ja és hora que s’utilitzi la tecnologia per a la millora de la humanitat i el bé comú”, explica el neorocirurgià que dirigeix el projecte, Carlos Teo.
El projecte, segons recull la cadena local ABC, té el suport del Govern Federal i la companyia assegura que Austràlia “lidera així el camí a l’ús comercial de la tecnologia de drons”.