26.11.2025 - 13:13
|
Actualització: 26.11.2025 - 13:41
El magistrat de l’Audiència espanyola que instrueix el cas Koldo ha demanat al PSOE que li lliuri una llista detallada de tots els pagaments en efectiu fets pel partit entre el 2017 i el 2024. També vol la documentació que els acredita.
El jutge Ismael Moreno insta la formació a enviar “la relació dels pagaments en metàl·lic efectuats i els documents que els emparen” dins aquest període. Un cop revisada la informació, diu el text, el jutjat adoptarà les decisions que pertoquin.
L’origen de tot plegat és que el magistrat va obrir una peça separada per a examinar els pagaments en efectiu que el PSOE va fer a l’ex-ministre de Transports José Luis Ábalos i al seu ex-assessor Koldo García, en compliment del criteri marcat pel Tribunal Suprem.