Atemptat.- Continuen ingressats 19 ferits, quatre crítics

  • Un total de 19 ferits continuen ingressats en hosapitals catalans i de Saragossa pels atemptats terroristes a Barcelona i Cambrils (Tarragona), dels quals quatre es troben en estat greu, i són dos menys que en el balanç anterior quan eren 21.

VilaWeb
28.08.2017 - 19:11

BARCELONA, 28 (EUROPA PRESS)

Un total de 19 ferits continuen ingressats en hosapitals catalans i de Saragossa pels atemptats terroristes a Barcelona i Cambrils (Tarragona), dels quals quatre es troben en estat greu, i són dos menys que en el balanç anterior quan eren 21.

Dels 19 ferits, 15 estan afectats per l’atemptat de Barcelona –quatre crítics, dos greus i nou menys greus– i quatre pel de Cambrils –un de greu i tres menys greus–, segons l’últim balanç de la Conselleria de Salut de la Generalitat.

Dels 17 ferits hospitalitzats en centres catalans quatre estan a Vall d’Hebron; tres al Clínic; tres a Mútua de Terrassa; dos a Sant Pau; i un a l’Hospital del Mar, Sagrat Cor, Can Ruti, Bellvitge i Centre Fòrum, respectivament.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor