Arrimadas (C’s) diu que el PSOE “no hauria de tenir tants complexos” per abstenir-se

  • La líder de C's a Catalunya, Inés Arrimadas, ha considerat que el PSOE "no hauria de tenir tants complexos" a l'hora abstenir-se en la investidura per permetre un Govern espanyol liderat per Mariano Rajoy.

VilaWeb
17.10.2016 - 09:35

BARCELONA, 17 (EUROPA PRESS)

La líder de C’s a Catalunya, Inés Arrimadas, ha considerat que el PSOE “no hauria de tenir tants complexos” a l’hora abstenir-se en la investidura per permetre un Govern espanyol liderat per Mariano Rajoy.

En una entrevista aquest dilluns a Antena 3 recollida per Europa Press, ha sostingut que, per al PSOE, abstenir-se és una manera de “ser útil” als espanyols.

Arrimadas ha afegit que per a C’s tampoc no és “plat de bon gust” donar suport a Rajoy, però ha plantejat que és millor que unes terceres eleccions.

En aquest sentit, ha assegurat que si el PP vol el suport de C’s “no serà gratis”, sinó a canvi de 150 reformes que el partit d’Albert Rivera ha posat sobre la taula i que els populars no realitzarien mai si no s’hi veiessin obligats, ha opinat.

A més, Arrimadas ha lamentat que els independentistes catalans “volen que Espanya vagi a pitjor” per reforçar la idea que Catalunya ha d’anar-se’n.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor