Anna Gabriel acusa JxSí d’intentar “eliminar” la CUP

  • La diputada de la CUP al Parlament Anna Gabriel ha acusat JxSí d'intentar "eliminar" la formació anticapitalista després de les eleccions del 27 de setembre, segons ha dit en una entrevista feta per Pablo Iglesias en el programa 'Otra vuelta de tuerka', emès aquest dilluns a la nit i recollit per Europa Press, en què ha lamentat les pressions que ha rebut la seva formació.

VilaWeb
10.01.2017 - 09:58

BARCELONA, 10 (EUROPA PRESS)

La diputada de la CUP al Parlament Anna Gabriel ha acusat JxSí d’intentar “eliminar” la formació anticapitalista després de les eleccions del 27 de setembre, segons ha dit en una entrevista feta per Pablo Iglesias en el programa ‘Otra vuelta de tuerka’, emès aquest dilluns a la nit i recollit per Europa Press, en què ha lamentat les pressions que ha rebut la seva formació.

“Ens han portat a un terreny per destrossar-nos. Que és diferent que gestionar o cavalcar en les contradiccions. Ens han volgut eliminar i encara hi ha gent que treballa per destrossar-nos”, ha dit.

Gabriel ha plantejat que la llista de JxSí incloïa persones amb una trajectòria potent en la societat civil i estava pensada per guanyar, però molts catalans van creure que calia una veu “més contundent” per construir el procés sobiranista i van atorgar deu diputats a la CUP.

Tot i això, ha considerat que JxSí no ha sabut fer una lectura encertada dels resultats electorals i ha atacat els anticapitalistes.

“La gent a les urnes ha dit que no guanyi JxSí, que no tingui la majoria, i que la CUP sigui imprescindible. Però no es fa aquesta lectura i comença el ‘pressing CUP'”, ha sostingut.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor