Andbank fitxa José Manuel Araluce com a conseller independent

  • El Grup Andbank ha nomenat José Manuel Araluce nou conseller independent i presidirà la Comissió d'Ètica i Compliment Normatiu del banc, ha informat en un comunicat aquest dimarts.

VilaWeb
25.04.2017 - 15:08

BARCELONA, 25 (EUROPA PRESS)

El Grup Andbank ha nomenat José Manuel Araluce nou conseller independent i presidirà la Comissió d’Ètica i Compliment Normatiu del banc, ha informat en un comunicat aquest dimarts.

Araluce és llicenciat en Dret i en Administració d’empreses per la Universitat Pontifícia Cometes-Icade i ha desenvolupat la seva trajectòria professional en Grup Santander, entitat de la qual ha estat director global de Compliment durant 13 anys.

També ha estat membre dels equips encarregats de dur a terme importants operacions corporatives transfrontereres, com les adquisicions d’Abbey National al Regne Unit, ABN-Amro a Holanda i Sovereign Bank als Estats Units.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor