AMP.- Gas Natural Fenosa col·loca bons a 10 anys per 1.000 milions amb un cupó anual de l’1,375%

  • Gas Natural Fenosa ha col·locat una emissió de bons a deu anys per un import de 1.000 milions d'euros amb un cupó anual de l'1,375%, ha informat la companyia a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).

VilaWeb
11.01.2017 - 19:06

MADRID, 11 (EUROPA PRESS)

Gas Natural Fenosa ha col·locat una emissió de bons a deu anys per un import de 1.000 milions d’euros amb un cupó anual de l’1,375%, ha informat la companyia a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).

L’emissió, llançada dins del programa Euro Mèdium Term Notis (EMTN), amb un preu dels nous bons d’un 98,591% del seu valor nominal, va comptar amb una demanda superior a 2.400 milions d’euros i va rebre ordres d’uns 216 inversors institucionals de 31 països. El 97% de l’emissió es va subscriure amb inversors estrangers.

El grup presidit per Isidre Fainé va assenyalar que els fons rebuts en l’operació, que té previst el desemborsament per al pròxim 19 de gener, serviran per optimitzar-ne l’estructura financera, incrementar-ne la ja àmplia liquiditat, augmentar el pes del mercat de capitals en les seves fonts de finançament, allargar la vida del deute i millorar el perfil de venciments.

L’abril de l’any passat, el grup energètic va tancar una emissió de bons també a 10 anys per un import de 600 milions d’euros amb un cupó de l’1,25%, el més baix de la història de la companyia a aquest termini.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor