Alting compra un edifici de la Seguretat Social a Barcelona per construir habitatges de luxe

  • Alting Grup Immobiliari ha comprat per 8 milions d'euros un edifici situat a la part alta del carrer Balmes de Barcelona que pertanyia a la Tresoreria de la Seguretat Social i que allotjarà una promoció d'habitatges de luxe.

VilaWeb
08.11.2016 - 13:13

BARCELONA, 8 (EUROPA PRESS)

Alting Grup Immobiliari ha comprat per 8 milions d’euros un edifici situat a la part alta del carrer Balmes de Barcelona que pertanyia a la Tresoreria de la Seguretat Social i que allotjarà una promoció d’habitatges de luxe.

Segons ha informat la companyia immobiliària aquest dimarts en un comunicat, l’immoble té 3.050 metres quadrats d’habitatges, 160 de terrasses i 165 de jardí; els habitatges tindran superfícies d’entre 150 i 170 metres quadrats, i l’àtic preveu una única habitatge de 190 metres quadrats més 170 de terrassa privada amb piscina.

L’ús final de l’immoble està en procés de valoració per l’àrea d’inversions d’Alting, valorant la comercialització de la promoció com pisos en venda o bé incloure’l en la cartera d’edificis que conformen el patrimoni de la immobiliària catalana; en aquest cas, tota la promoció seria destinada a l’ús d’habitatges de luxe de lloguer.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor