Alemanya.- Alemanya ofereix una recompensa de fins a 100.000 euros per l’autor de l’atemptat de Berlín

  • La Fiscalia Federal d'Alemanya ha ofert aquest dimecres una recompensa de fins a 100.000 euros per qualsevol informació que condueixi a la captura de l'autor de l'atemptat perpetrat dilluns passat contra un mercat nadalenc de Berlín.

VilaWeb
21.12.2016 - 18:33

BERLÍN, 21 (EUROPA PRESS)

La Fiscalia Federal d’Alemanya ha ofert aquest dimecres una recompensa de fins a 100.000 euros per qualsevol informació que condueixi a la captura de l’autor de l’atemptat perpetrat dilluns passat contra un mercat nadalenc de Berlín.

El Ministeri Públic ha assenyalat com a principal sospitós Anis Amri, un tunisià de 24 anys. “Mesura 1,78 centímetres, pesa uns 75 quilos, té el cabell negre i els ulls marrons”, ha indicat. “Pot ser violent i estar armat”, ha advertit.

Les sospites se centren en Amri perquè les autoritats alemanyes han trobat el seu permís de residència a la cabina del camió utilitzat a l’atemptat. Les forces de seguretat el busquen en les 16 entitats federals.

La policia berlinesa ja va detenir poc després de l’atac terrorista un refugiat pakistanès de 23 anys com a principal sospitós, però el va alliberar sense càrrecs l’endemà perquè no va poder demostrar la seva presència en el vehicle.

Dilluns a la nit un camió va atropellar el mercat nadalenc pròxim a l’Església Memorial Kaiser Wilhelm, deixant 12 morts i 48 ferits. Segons les primeres investigacions, un home va segrestar el camió i va matar el conductor, de nacionalitat polonesa.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor