Albiol (PP) crida els catalans a fer-se un petó “en favor de la convivència”

  • El president del PP català, Xavier García Albiol, ha cridat aquest divendres els catalans a fer-se un petó "en favor de la convivència i que Catalunya segueixi formant part d'Espanya", a través d'un vídeo per les xarxes socials.

VilaWeb
19.05.2017 - 13:26

BARCELONA, 19 (EUROPA PRESS)

El president del PP català, Xavier García Albiol, ha cridat aquest divendres els catalans a fer-se un petó “en favor de la convivència i que Catalunya segueixi formant part d’Espanya”, a través d’un vídeo per les xarxes socials.

En el vídeo, que inicia la segona fase de la campanya dels populars anomenada ‘La Catalunya valenta’, Albiol duu una bandera espanyola pintada a la galta i es fa un petó amb una dona i després amb una altra que llueixen la senyera.

El diputat ha animat els catalans a “ser els protagonistes” de la campanya fent el mateix gest per demostrar que se senten catalans i espanyols.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor