27.03.2017 - 10:31
BARCELONA, 27 (EUROPA PRESS)
El president del PP català, Xavier Garcia Albiol, ha manifestat aquest dilluns el seu convenciment que hi haurà signatura del decret de convocatòria del referèndum però que serà “una escenificació de precampanya electoral” d’uns comicis que, en la seva opinió, se celebraran a principi del 2018.
“Serà una altra etapa de la precampanya, i després buscaran un altre episodi fins a arribar a desembre, gener o març, quan tornarem a fer el vot de la nostra vida. Ara serà el vot de la nostra vida dos”, ha ironitzat en una entrevista a Catalunya Ràdio recollida per Europa Press.
Segons el líder popular, el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, convocarà eleccions en funció del que consideri millor per als interessos del PDeCAT, i per això considera que intentarà que siguin més enllà d’aquest any perquè actualment les expectatives electorals del partit són un “desastre”.
També, en una altra entrevista a TV3 recollida per Europa Press, ha assegurat que el seu partit aspira a convertir-se en la casa dels que no són independentistes, i ha acusat la Generalitat de governar només per als que estan a favor del procés sobiranista.
“En l’àmbit institucional a Catalunya, molts ajuntaments i la Generalitat, evidentment que només es dediquen a gestionar i governar per a aquella part de catalans que són independentistes. Als que no ho som ens han convertit en invisibles”, ha resolt.