18.05.2017 - 19:00
BARCELONA, 18 (EUROPA PRESS)
El líder del PP a l’Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández, ha demanat als Mossos d’Esquadra no discriminar en funció de la bandera: “Si hi ha infraccions en l’Ordenança de Civisme cal actuar sempre, i no només quan es tracta de banderes d’Espanya, utilitzant una doble vara de mesurar inacceptable”.
“Les ordenances ha de complir-les tothom sense excepció, però el que no es pot és aplicar les normes a uns o a uns altres en funció de les adscripcions ideològiques o afinitats de sentiment”, ha dit en un comunicat després que els Mossos d’Esquadra hagin identificat set persones per col·locar banderes espanyoles a la ciutat.
Ha dit que, si la policia catalana no justifica que ha identificat o sancionat persones per col·locar estelades i adhesius independentistes, i militants de la CUP i col·lectius antisistema per col·locar cartells i adhesius des de fa anys, es produirà “una actuació discriminatòria per raó ideològica i de sentiment”.