Alberto Fernández (PP) demana a Colau no “flirtejar” amb la manifestació de la Diada

  • El líder del PP a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández, ha demanat aquest dilluns a l'alcaldessa, Ada Colau, que "deixi de flirtejar" amb l'independentisme, després que ella s'hagi mostrat disposada a acudir a la manifestació de la Diada.

VilaWeb
22.08.2016 - 20:26

BARCELONA, 22 (EUROPA PRESS)

El líder del PP a l’Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández, ha demanat aquest dilluns a l’alcaldessa, Ada Colau, que “deixi de flirtejar” amb l’independentisme, després que ella s’hagi mostrat disposada a acudir a la manifestació de la Diada.

El popular considera que Colau no ha d’anar a una concentració “d’uns contra els sentiments d’altres” i ha assegurat que el sentiment majoritari entre els barcelonins és considerar-se català i espanyol, segons un comunicat del PP.

Fernández ha reclamat així a l’alcaldessa que no demostri ser amiga dels independentistes anant a la manifestació, “a més de ser l’amiga de manters, ocupes, i antisistema”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor