Alberto Fernández (PP) acusa Colau de “perpetuar” els pisos turístics il·legals

  • El líder del PP a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández, ha acusat aquest dimarts l'alcaldessa, Ada Colau, de "perpetuar" els habitatges d'ús turístic il·legals a la capital catalana, després del pla de xoc que ha presentat el seu Govern municipal, que veu insuficient.

VilaWeb
28.06.2016 - 18:12

BARCELONA, 28 (EUROPA PRESS)

El líder del PP a l’Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández, ha acusat aquest dimarts l’alcaldessa, Ada Colau, de “perpetuar” els habitatges d’ús turístic il·legals a la capital catalana, després del pla de xoc que ha presentat el seu Govern municipal, que veu insuficient.

“Barcelona necessita un esforç molt més a l’increment d’inspectors”, ha avisat Fernández en un comunicat, i ha exigit demanar a la Generalitat que Barcelona tingui un reglament sancionador propi que li permeti multar pisos, també els que tinguin llicència i provoquin molèsties de manera reiterada.

Ha assegurat que les queixes per aquestes molèsties han augmentat un 50% de gener a maig d’aquest any respecte a l’anterior, cosa que considera que “demostra la incapacitat de Colau per resoldre el problema dels pisos turístics irregulars que, lluny de solucionar-lo, ho ha agreujat des que és alcaldessa”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor