Albella (CNMV) avança que Pescanova tornarà a cotitzar en menys de dos mesos

  • El president de la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), Sebastián Albella, ha avançat aquest dimarts que Pescanova tornarà a cotitzar "en menys de dos mesos", després d'estar suspesa des del 2013 per problemes en els seus comptes.

VilaWeb
25.04.2017 - 11:46

MADRID, 25 (EUROPA PRESS)

El president de la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), Sebastián Albella, ha avançat aquest dimarts que Pescanova tornarà a cotitzar “en menys de dos mesos”, després d’estar suspesa des del 2013 per problemes en els seus comptes.

“Sóc partidari que les suspensions de cotització durin al menys possible, però aquest cas és complex”, ha assenyalat Albella durant la seva participació en els Esmorzars Informatius d’Europa Press.

El president del supervisor ha indicat que, abans del seu retorn al parquet, es demanarà a la companyia informació sobre les transaccions recents que hi ha hagut amb el seu valor potencial perquè serveixi d’indicació a l’hora d’iniciar novament la cotització.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor