Air Nostrum reprendrà la connexió entre Barcelona i València al setembre

  • La ruta tindrà quatre freqüències setmanals per a cent passatgers

VilaWeb
03.06.2022 - 12:41
Actualització: 03.06.2022 - 13:36

Air Nostrum, l’aerolínia franquícia d’Iberia pels vols interns, reprendrà la connexió entre Barcelona i València a partir del pròxim 4 de setembre després d’una aturada arran de la pandèmia, segons que ha anunciat l’operadora aquest divendres. La ruta comptarà amb quatre freqüències setmanals per a cent passatgers.

Segons ha detallat, les connexions s’operaran amb l’avió CRJ1000. El trajecte entre Barcelona i València d’Air Nostrum es va inaugurar el 1995, i va operar de forma ininterrompuda fins al 2012. Posteriorment, es va reprendre el març del 2017, però per culpa de la irrupció de la Covid-19 es va suspendre.

La companyia ha assenyalat que la connexió “torna amb la finalitat de ser un vincle econòmic i social” entre ambdues ciutats.

El govern espanyol va rescatar recentment la companyia aèria a través d’un préstec participatiu de 111 milions d’euros que li va atorgar l’entitat pública Societat Estatal de Participacions Industriales (SEPI). El Consell Gestor del Fons de Suport a la Solvència d’Empreses Estratègiques de l’ens va aprovar el préstec després d’un procés d’anàlisi “rigorós i exhaustiu” de la situació econòmica i jurídica de l’empresa, de l’impacte que hi ha tingut la covid-19 i del pla de viabilitat presentat pels seus directius.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor