Agro.- El Govern convocarà ajudes de 4 milions el 2017 per a la promoció de la pesca

  • La Conselleria d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat convocarà per al 2017 subvencions per import de quatre milions d'euros, ampliables a 6,8 milions, per fomentar la pesca i l'aqüicultura sostenibles, implementar actuacions de control per aplicar la Política Agrària Comuna (PAC) i millorar la comercialització i transformació de productes de pesca.

VilaWeb
22.12.2016 - 17:39

BARCELONA, 22 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat convocarà per al 2017 subvencions per import de quatre milions d’euros, ampliables a 6,8 milions, per fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles, implementar actuacions de control per aplicar la Política Agrària Comuna (PAC) i millorar la comercialització i transformació de productes de pesca.

Segons ha informat aquest dijous en un comunicat el departament dirigit per Meritxell Serret, aquestes ajudes s’emmarquen en el programa financer del Fons Europeu Marítim i de Pesca (FEMP) a Catalunya per al període 2014-2020, dotat amb 50 milions d’euros i que incentivarà inversions superiors als 91 milions en aquest sector.

Les ajudes FEMP, cofinançades en un 75% per la UE i un 25% per la Generalitat, són un dels principals instruments per afrontar els reptes del sector pesquer, i l’administració pesquera catalana aposta per una gestió bioeconòmica integral de l’activitat del sector primari basada en el coneixement i que integri la gestió de l’activitat amb la comercialització del producte.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor