Afganistan.- Moren nou policies després de ser tirotejats per un company al nord de l’Afganistan

  • Almenys nou policies afganesos van morir la nit d'aquest dimecres després de ser tirotejats per un company, possiblement vinculat als talibà, a la província de Kunduz (nord), segons han informat aquest dijous les autoritats locals.

24.03.2017 - 10:01

MADRID, 24 (EUROPA PRESS)

Almenys nou policies afganesos van morir la nit d’aquest dimecres després de ser tirotejats per un company, possiblement vinculat als talibà, a la província de Kunduz (nord), segons han informat aquest dijous les autoritats locals.

Un portaveu de la 808ena Zona Spinzar, Mahfuzullah Akbari, ha detallat que el succés va tenir lloc a la carretera que connecta Kunduz amb Aliabad, tal com ha recollit l’agència afganesa de notícies Jaama Press.

Fonts oficials locals han afirmat que l’agent es va donar a la fuga després de l’atac, i es va endur les armes dels altres policies.

El succés ha tingut lloc prop de dues setmanes després de la mort de vuit policies en un incident similar a la província de Zabul, situada al sud del país.

Els atacs interns per part de talibans infiltrats o agents vinculats amb els insurgents són relativament freqüents al país i suposen una amenaça per a les forces de seguretat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor