Afectacions de trànsit per obres de millora en la C-38 entre Camprodon i Molló

  • La Conselleria de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat ha iniciat aquesta setmana obres de millora en la C-38 entre Camprodon i Molló (Girona), fet que originarà afectacions de trànsit en ocupar-se un carril de la carretera si es requereix, tot essent els horaris de treball de 8.00 a 18.00 hores de dilluns a divendres.

09.11.2016 - 14:22

GIRONA, 9 (EUROPA PRESS)

La Conselleria de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat ha iniciat aquesta setmana obres de millora en la C-38 entre Camprodon i Molló (Girona), fet que originarà afectacions de trànsit en ocupar-se un carril de la carretera si es requereix, tot essent els horaris de treball de 8.00 a 18.00 hores de dilluns a divendres.

L’actuació, que suposa una inversió de 650.000 euros, té un termini d’execució de dos mesos i ajudarà a millorar la seguretat viària, ha informat el departament dirigit per Josep Rull en un comunicat aquest dimecres.

En concret, les obres se centraran en dos trams de la C-38, un de 4,2 quilòmetres entre l’accés al nucli de Rocabruna i la rotonda de Molló, i un tram de 300 metres de la travessia de Camprodon.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor