Accident.- Puigdemont expressa el seu condol per les víctimes d’O Porriño

  • El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha expressat aquest divendres el seu condol i suport a les víctimes a l'accident ferroviari d'O Porriño, que ha causat quatre morts i més d'una quarantena de ferits.

VilaWeb
09.09.2016 - 12:43

BARCELONA, 9 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha expressat aquest divendres el seu condol i suport a les víctimes a l’accident ferroviari d’O Porriño, que ha causat quatre morts i més d’una quarantena de ferits.

En un apunt en el seu perfil personal de Twitter recollit per Europa Press, ha assegurat: “El meu condol i el meu suport a les víctimes”.

El sinistre ha tingut lloc cap a les 9.30 hores i és un tren de passatgers de la companyia Comboios de Portugal (CP) que feia la ruta Vigo-Porto.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor