Acaben les obres del Parador de Turisme de Lleida

  • El Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme, ha conclòs les obres del futur Parador de Lleida a l'antic Convent del Roser i ha obert el termini de licitació per a la decoració, que finalitza el 14 de novembre.

VilaWeb
25.10.2016 - 14:56

LLEIDA, 25 (EUROPA PRESS)

El Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme, ha conclòs les obres del futur Parador de Lleida a l’antic Convent del Roser i ha obert el termini de licitació per a la decoració, que finalitza el 14 de novembre.

La secretària d’Estat de Turisme, Isabel Borrego; acompanyada per la directora general de Turespaña, Marta Blanco; la subdelegada del Govern espanyol a Lleida, Inma Manso, i l’alcalde de la població, Àngel Ros, han comprovat aquest dimarts l’estat de finalització de les obres, iniciades el desembre del 2009, ha informat la Subdelegació del Govern central.

El projecte, que ha suposat una inversió de 12,9 milions d’euros, ha estat elaborat per l’Ajuntament, i supervisat i aprovat tècnicament per Turespaña.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor