Abertis tornarà a cotitzar aquest dimecres després de conèixer-se una possible OPA de la italiana Atlantia

  • La Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) ha decidit aixecar la suspensió cautelar de la negociació d'Abertis, amb efectes a les 8:30 hores d'aquest dimecres, després de conèixer-se que la companyia italiana d'autopistes i aeroports Atlantia contempla una integració amb el grup espanyol mitjançant la formulació d'una oferta pública d'adquisició d'accions (OPA).

19.04.2017 - 09:20

MADRID, 19 (EUROPA PRESS)

La Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) ha decidit aixecar la suspensió cautelar de la negociació d’Abertis, amb efectes a les 8:30 hores d’aquest dimecres, després de conèixer-se que la companyia italiana d’autopistes i aeroports Atlantia contempla una integració amb el grup espanyol mitjançant la formulació d’una oferta pública d’adquisició d’accions (OPA).

La ‘macrooperació’, valorada en uns 15.000 milions d’euros en funció de l’actual valor de mercat d’Abertis, s’abordaria mitjançant un bescanvi d’accions, el pagament en efectiu o bé amb una combinació d’ambdues alternatives.

Així ho va indicar Abertis a la CNMV després de la reunió que, segons va revelar, van mantenir directius del grup i d’Atlantia.

El supervisor dels mercats ha acordat aixecar la supensió en considerar que existeix informació suficient sobre les cirscumstàncies que van aconsellar l’adopció de l’acord de suspensió.

La CNMV va decidir suspendre aquest dimarts la cotització d’Abertis sobre les 16:35 hores, quan amb prou feines quedava una hora per tancar el mercat. En el moment de la suspensió, els títols del grup es disparaven un 6,608% i s’intercanviaven a 16,295 euros per acció.

La proposta d’Atlantia té lloc més d’una dècada després que al començament del 2006 Atlantia, llavors anomenada Autostrade, i Abertis acordessin una integració que finalment no va prosperar per qüestions polítiques.

L’actual iniciativa de la firma italiana té lloc després que el setembre de l’any passat Abertis tornés al mercat italià que havia abandonat en no prosperar la integració amb Atlantia, amb la compra de dues autopistes.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor