15.05.2017 - 10:28
MADRID, 15 (EUROPA PRESS)
Els títols d’Abertis registraven caigudes del 0,334% en complir-se la primera hora de negociació en la Borsa de Madrid, cotitzant així en 16,395 euros per acció, un preu inferior als 16,50 euros de la proposta presentada per la italiana Atlantia, que valora el 100% de la companyia espanyola en 16.341 milions d’euros.
En la seva oferta, Atlantia assegura que la seva proposta llança una prima del 20% respecte a la cotització mitjana d’Abertis en els sis mesos anteriors a l’anunci de la seva proposta de fusió, encara que el preu de compra plantejat és solament un 0,3% superior a la cotització actual d’Abertis, que va tancar divendres passat en Borsa a 16,45 euros per títol.
El passat 18 d’abril, data en la qual ambdues companyies van informar de l’existència de contactes per explorar una “operació corporativa”, les accions d’Abertis van registrar una pujada del 6,608%, fins a 16,295 euros.