21 Buttons tanca una segona ronda de finançament de 3 milions d’euros

  • La start-up 21 Buttons, que permet als usuaris comprar els productes de les fotos compartides a la seva xarxa social, ha tancat la seva segona ronda de finançament per valor de 3 milions d'euros, amb la qual pretén consolidar el seu creixement a Espanya i Itàlia, optimitzar la seva tecnologia i accelerar la seva expansió internacional en altres països, segons ha informat en un comunicat.

VilaWeb
23.02.2017 - 17:26

MADRID, 23 (EUROPA PRESS)

La start-up 21 Buttons, que permet als usuaris comprar els productes de les fotos compartides a la seva xarxa social, ha tancat la seva segona ronda de finançament per valor de 3 milions d’euros, amb la qual pretén consolidar el seu creixement a Espanya i Itàlia, optimitzar la seva tecnologia i accelerar la seva expansió internacional en altres països, segons ha informat en un comunicat.

L’operació ha estat liderada pel fons Samaipata Ventures, i n’hi han intervingut d’altres com 360 Capital Partners, Sabadell Venture Capital, Sputnik, VenturCap, Mediaset i Breega Capital. En la primera ronda de finançament al gener del 2016, va aconseguir recollir 500.000 euros gràcies al suport de diversos ‘business angels’.

La companyia va néixer fa menys d’un any a Barcelona de la mà dels exconsultors de Mckinsey & Co Marc Soler i Jaime Farrés amb l’objectiu de connectar les xarxes socials amb les marques de moda.

21 Buttons ofereix una app en la qual es poden adquirir fàcilment les peces que comparteixen amics o influencers. Actualment, està disponible en App Store i Google Play i ha superat el milió d’usuaris registrats a Espanya i Itàlia.

D’aquesta manera, constitueix un nou canal de comunicació per a les firmes de moda i beneficia els usuaris que generen vendes a través de fotografies dels seus estilismes en forma de saldo, que pot acumular-se o reemborsar-se en qualsevol moment. N’hi ha prou amb compartir una foto i etiquetar de forma senzilla totes les peces.

Soler ha explicat que les xarxes socials i l’i-commerce són “un tàndem perfecte” que van aprofitar per crear “un model de negoci totalment disruptiu en la indústria de la moda”.

“Tant els usuaris com les marques del sector reconeixen el gran valor que aporta 21 Buttons, en combinar el poder de prescripció de les xarxes socials amb la possibilitat de dirigir trànsit a les botigues online de les marques i generar vendes”, ha assegurat.

ENTRADA A REGNE UNIT

La companyia també ha anunciat aquest dijous la seva entrada al Regne Unit, un “mercat de referència per al sector de la moda online”.

L’objectiu de 21 Buttons se centra ara en la seva expansió internacional, apostant especialment pel mercat europeu amb la finalitat de convertir-se en el ‘social i-commerce’ de referència en molts països.

Actualment, la startup compta amb un equip de 30 persones, entre els quals es troben influencers, instagrammers i bloguers de moda del panorama internacional, com Dulceida, Jessica Goicoechea, Chiara Nasti, Cristina Musacchio i Sergio Carvajal, entre altres.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor