1-O.- La UdG rebutja les “accions repressives” del Govern espanyol

  • La Universitat de Girona (UdG) ha rebutjat aquest dimecres les "accions repressives" del Govern central contra el referèndum convocat per a l'1 d'octubre, que han generat una situació insostenible que solament pot superar-se per la via democràtica.

VilaWeb
20.09.2017 - 13:27

GIRONA, 20 (EUROPA PRESS)

La Universitat de Girona (UdG) ha rebutjat aquest dimecres les “accions repressives” del Govern central contra el referèndum convocat per a l’1 d’octubre, que han generat una situació insostenible que solament pot superar-se per la via democràtica.

En un comunicat, ha recordat la seva adhesió al Pacte Nacional pel Referèndum, ha expressat la seva voluntat de fer prevaler la solidaritat i tolerància per sobre de qualsevol altra consideració i ha instat la comunitat universitària a mobilitzar-se i manifesti lliurement “el seu desig de democràcia”.

També la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya ha mostrat el seu suport al Govern i les seves institucions “en aquest moment tan transcendental per al futur del país”, i s’ha adherit al Pacte Nacional pel Referèndum.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Fer-me'n subscriptor