1 de Maig.- Els ‘comuns’ demanen polítiques públiques que millorin les condicions laborals

  • La portaveu de comunicació del nou partit dels 'comuns', Elisenda Alamany, ha cridat aquest dissabte a implementar polítiques públiques que facin que les condicions laborals "deixin d'estar en la precarietat".

VilaWeb
01.05.2017 - 12:38

BARCELONA, 1 (EUROPA PRESS)

La portaveu de comunicació del nou partit dels ‘comuns’, Elisenda Alamany, ha cridat aquest dissabte a implementar polítiques públiques que facin que les condicions laborals “deixin d’estar en la precarietat”.

Ho ha dit a l’inici de la manifestació de l’1 de Maig que ha tingut lloc a Barcelona, a la qual ha acudit com a representant del nou subjecte polític impulsat per Xavier Domènech i Ada Colau.

D’altra banda, ha afirmat que no existeix recuperació econòmica sinó la consolidació “d’un model de país injust i insostenible” que genera salaris precaris, sota el seu punt de vista.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor