Ús de cookies

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació


Notícies

Diumenge  03.12.2006  12:27

Els mitjans de comunicació digitals guanyen la televisió

Són els més consultats arreu del món

Men?ame
 

Arreu del món, la gent dedica més hores a consultar els mitjans digitals que no pas a mirar la televisió, escoltar la ràdio, anar al cinema o llegir la premsa escrita. Així ho corrobora la Unió Internacional de Telecomunicacions, un organisme de l'ONU, en l'informe 'Digital Life 2006', fet públic avui. L'estudi conclou que les comunicacions són cada vegada més digitals, més mòbils i més amples.

L'informe analitza les audiències dels mitjans per franges d'edat. Els menors de 18 anys dediquen catorze hores setmanals a llegir els mitjans de comunicació digitals, mentre que en dediquen dotze a la televisió. A la ràdio, sis; i a la premsa tradicional, les revistes i el cinema, dues.

La població entre els 18 i els 54 anys encara dedica més hores al suport digital: setze cada setmana, tres més que a la televisió. La ràdio l'escolten una mitjana de vuit hores setmanals; a la premsa i a les revistes hi dediquen dues hores, i al cinema, una.

L'únic segment de població que consumeix més televisió que no pas mitjans digitals és el de les persones de més de 55 anys. Dediquen setze hores a la petita pantalla i vuit als diaris digitals.