Divendres 23.06.2006 12:18
VilaWeb us ofereix la possibilitat d'enviar flames virtuals i demanar un desig a la Malva-rosa
Avui al vespre comença un cap de setmana de moltes celebracions per tot el país, les fogueres del Principat, les d'Alacant, que cremaran demà a la nit, i la baixada de les falles del Pirineu. La flama del Canigó ja viatja per tot el país per encendre les fogueres d'aquesta nit (a la foto), i també ho fa via internet amb l'especial de VilaWeb Del Canigó a Internet, des d'on podeu enviar una flama virtual per i seguir-ne el curs des d'aquí.
Però la tradició també mana d’anar a mullar-se els peus a la platja valenciana de la Malva-rosa alhora que s’expressa un desig i des de l'especial de Sant Joan de VilaWeb també podeu demanar un desig des de la Malva-rosa i enviar-lo a la xarxa. A més, a Ciutadella es fan els diferents actes de celebració de les festes de Sant Joan, amb l'inconvenient que el port roman encara parcialment tancat: el trànsit marítim comercial s'ha de desviar a Maó.
Aquestes són les edicions de VilaWeb que parlen de la revetlla de Sant Joan: Arenys de Mar, Badalona, Castelldefels, Castelló de la Plana, Catalunya Nord, la Garriga, Sant Boi de Llobregat i Sitges.