Els logotips comercials més gais

VilaWeb
Redacció
25.06.2005 - 06:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

La revista Radar ha analitzat una

bona quantitat de logotips que circulen al voltant nostre habitualment per

determinar quins són els que tenen un aire més gai. A la llista de The

World’s Gayest Logos, la redacció de Radar hi ha inclòs el logotip

triat per la candidatura olímpica de Nova York 2012, el símbol

identificatiu de l’operadora British Telecom, la figura de l’àrbitre que

identifica la cadena d’esports Foot Locker, l’arc de sant Martí de la

cadena televisiva NBC i el brau musculós de Merrill Lynch. A tots aquests

logotips d’ambient s’afegirà a final de mes el disseny dels anys 1970 de

Logo, el canal digital que ha

creat la cadena MTV per al públic

homosexual nord-americà.

Enllaços
Més notícies: VilaWeb Gai.
World’s Gyest Logos.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any