04.04.2017 - 18:42
BARCELONA, 4 (EUROPA PRESS)
El Barcelona Watch Experience, un esdeveniment internacional que pretén unir l’alta rellotgeria amb el turisme de compres, l’art i la gastronomia, omplirà des d’aquest divendres fins al diumenge el Passeig de Gràcia de la capital catalana amb els 4.000 visitants que preveu rebre.
L’esdeveniment, organitzat per l’empresari Gregori Vizcaino en col·laboració amb l’Associació de Comerciants del Passeig de Gràcia, celebra aquest any la seva primera edició amb l’ambició de convertir-se en una cita anual, ha informat en un comunicat aquest dimarts l’organització.
El Barcelona Watch Experience comptarà amb un mercat de peces d’ocasió a El Palauet, on 40 marques de compravenda de rellotges d’alta gamma nacionals i internacionals procedents d’Itàlia, França i Alemanya exhibiran peces úniques a millors preus. També hi haurà una jornada congressual i altres esdeveniments que tindran lloc a les joieries i establiments col·laboradors de la zona.