02.05.2013 - 06:00
A Samsung no li ha sortit pas gaire bé la campanya de llançament del nou dispositiu, el Galaxy S4, que arribà a les botigues dissabte. La companyia va triar dos tennistes coneguts, el valencià David Ferrer i el murcià Nicolás Almagro, i amb força seguidors a Twitter, perquè ells mateixos fessin promoció del dispositiu des d’aquesta xarxa social.
La companyia va emetre una nota de premsa amb fotografies dels dos tennistes utilitzant aquest nou terminal. Corresponien a l’Open Banc Sabadell de Barcelona fet el cap de setmana passat. Així mateix, en una altra part de la campanya tots dos tennistes comentaven les virtuts de l’aparell via Twitter. Però Samsung no comptava que Ferrer ho fes des del terminal rival, un iPhone d’Apple, i a més, això quedés reflectit en el missatge, com es veu en aquesta fotografia:
El piulet va ser immediatament retirat i substituït per un altre enviat des del dispositiu correcte, però la notícia ja ha corregut com la pólvora a Twitter, una mala passada per a Samsung.
No és el primer cas de pífies com aquesta. L’any passat la presentadora Ophra Winfrey va fer la promoció de la pissarreta tauleta Surface de Microsoft des del seu iPad d’Apple, com es va veure en el piulet:
Això mateix li va passar a la directora creativa de Blackberry, la cantant Alicia Keys, que va recomanar la marca des d’un iPhone. En va donar la culpa als pirates informàtics.