Ús de cookies

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació


Notícies

Dilluns  19.05.2014  23:12

Albaida implantarà l'administració electrònica

L'Ajuntament farà ús d'una ferramenta telemàtica per a la gestió d'expedients i tramitacions

Men?ame
 

L'Ajuntament d'Albaida implantarà un sistema d'administració electrònica amb què pretén agilitzar les tramitacions i gestió de documentacions i expedients. Ho farà mitjançant la plataforma electrònica Gestiona, de l'empresa esPublico, que permetrà als veïns de la ciutat 'realitzar sol·licituds i tràmits, així com conèixer l'estat dels expedients que es tramiten d'una manera molt més ràpida i eficient', segons que han assegurat des del consistori.

Aquest portal electrònic permetrà d'accedir-hi a través del Document d'Identitat electrònic des de l'adreça albaida.sedeelectronica.es. La pàgina d'accés permet escollir l'idioma d'ús, separant valencià i català encara que en seleccionar-los no hi haja cap diferència.

A més de les facilitats de gestió, des de l'Ajuntament han informat que l'ús d'aquesta ferramenta electrònica permetrà un estalvi important en consum de paper. També han explicat que els treballadors municipals s'han format per a fer-ne ús.