Mercè Petit guanya l’ultramarató de BTT “Los Diez Mil del Soplao”

  • És una cursa de més de nou hores

VilaWeb

Redacció VilaWeb Mollerussa

23.05.2012 - 09:01

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

La mollerussenca Mercè Petit, de l’equip Blue Motors, s’ha endut la VI “Los Diez Mil del Soplao”, una ultramarató de BTT. La prova espanyola de Cabezón de la Sal (Cantàbria) té 165 quilòmetres i 4.400 metres de desnivell. Petit ho ha fet en 9 hores i 26 minuts. Per saber el que es passa, us recomanem llegir el bloc de la Mercè

Petit ha disputat aquesta prova on la pluja, el fred i el fang foren protagonistes (hi va haver molts abandonaments de corredors al límit de la hipotèrmia) ben just dues setmanes després de quedar segona en la Milenio Titan Desert, la prova BTT més dura en arena, calor i pols.

Ara la ciclista mollerussenca s’ha pres un petit descans, però aviat iniciarà els entrenaments de cara al seu proper objectiu, la Pedals de Foc Non Stop a Vielha.

Us recordem que podeu comentar aquesta notícia o qualsevol tema relacionat amb el municipi al Fòrum de Mollerussa.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem