18.12.2011 - 18:20
Eva Soto, de Cambrados (Pontevedra), amb “Art per emportar” en Moda Actual; Natàlia Ermakova, del Poal, amb “Souvenir rus” en Fantasia; i Conchita Paesa, de Saragossa, amb “Isabel de Portugal” en Època han esta les guanyadores de les diferents categories del XLVI Concurs Nacional de Vestits de Paper de Mollerussa.
Mercedes Coloma, de Saragossa, amb “Gilda” ha esta la guanyadora del vestit de la nina Barbie.
El segon i tercer lloc en Moda Actual ha estat per a Anna Bonals de Balsareny (Bàges) amb “Tucà” i Gema Villuendas, de Saragossa, amb “Pètals”. En aquesta categoria destacar l’absència de Josefina Xifré, guanyadora de les cinc darreres edicions, que no poder assistir al patir una accident de circulació el mateix dia del Concurs.
En Fantasia l’Associació Cultural de Dones d’Almenar (Segrià) amb “Cleòprata” ha estat segones i Pepita Mas, Adelina Pujol i Paquita Castañé, de Mollerussa, terceres amb “Dior va crear la dona flor”.
El segon i tercer lloc d’Època han estat per a la Llar de Jubilats Joan Banyeres i Cateura d’Alguaire (Segrià), amb “Maria Isabel” i Àngels Serrasolas i Associació de Vacarisses (Vallès Occidental) amb “L’edat de la innocència”.
El segon i tercer lloc de les nines Barbie se’ls han emportat Sara Tubío-IES Guindàvols de Lleida “Cataleya” i Eva Soto (guanyadora de Moda Actual) amb “Sumergidas en el arte”.
Us recordem que podeu comentar aquesta notícia o qualsevol tema relacionat amb el municipi al Fòrum de Mollerussa.