Mollerussa perd un punt de servei d’atenció al client de llum

  • L'atenció presencial es fa en altres caps de comarca propers

VilaWeb

Redacció VilaWeb Mollerussa

09.03.2011 - 08:50

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Des de fa una mica més d’un mes, Mollerussa s’ha quedat sense el punt de servei d’atenció al client vinculat a Endesa.

Segons ha explicat Endesa a VilaWeb Mollerussa, l’empresa que fins ara donava aquest servei (Electra Valls) ha decidit deixar de fer-ho. La companyia elèctrica ha remarcat, però, que els client “continuen atesos” i la majoria de serveis es poden fer per correu postal, telèfon o per via telemàtica. Algunes actuacions, però, com presentar el butlletí d’alta, s’haurà de fer en alguna des les oficines que hi ha obertes en cap de comarca properes.

Pel que fa a Electra Valls, empresa que donava el servei fins ara, ha confirmat el tancament però no han volgut donar raons del mateix.

Preguntada sobre si s’obrirà un altre punt de servei, Endesa ha dit que és un tema que s’hi està treballant però que a hores d’ara qualsevol tràmit presencial s’haurà de fer en les oficines que hi ha al territori. Les més properes són Balaguer, Lleida i Tàrrega.

Per la seva part l’OCIC del Pla d’Urgell ha dit que tenia constància del tancament de l’oficina. També ha confirmat que bona part dels serveis es poden donar de manera no presencial, tot i que n’hi ha alguns que encara cal anar al punt de servei, el que fa que la seva existència sigui una atenció més pel client.

Us recordem que podeu comentar aquesta notícia o qualsevol tema relacionat amb el municipi al Fòrum de Mollerussa.

Recomanem