14.02.2011 - 12:07
L’Institut La Serra de Mollerussa i ACUDAM van organitzar la setmana passada un seguit de xerrades i tallers, adreçats tant a alumnes com a pares, sobre les xarxes socials amb especial atenció a Facebook.
Les xerrades van anar a càrrec de Cecília Hill, co-fundadora de l’estudi de premsa i comunicació N&P Comunicació i redactora freelance sobre noves tecnologies.
La majoria de preguntes i recomanacions van tenir de protagonista la privacitat i la cura que s’ha de tenir a l’hora d’accedir a Facebook i la resta de xarxes socials.
Les xerrades estaven adreçades als alumnes mentre que els tallers foren pels pares i els membres d’ACUDAM.
Us recordem que podeu comentar aquesta notícia o qualsevol tema relacionat amb el municipi al Fòrum de Mollerussa.