El taller de poesia de l’Escola d’adults Jaume Tuset, dedicada a l’autor Goytisolo

Redacció

11.06.2010 - 14:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Els alumnes del taller de poesia de l’Escola d’adults Jaume Tuset, una divuitena, posaran la guinda al curs amb el seu recital al Teatre Auditori dimecres dia 16, a partir de les 18h. L’autor escollit per a la cita d’enguany serà José Agustín Goytisolo, escriptor català i d’una família molt lligada a les lletres, ja que els seus germans (Juan i Luis) també són del gremi.

La cita consistirà en el relat d’algunes de les obres d’aquest barceloní, pertanyent a la corrent de la Generació dels 50, acompanyat d’audiovisual mentre es duu a terme el recital. A part, també hi haurà una part de cant, ja que Goytisolo va ser portat a la música per, entre d’altres compositors, Joan Manuel Serrat o Paco Ibañez. La diferència amb d’altres anys serà que els 18 alumnes del centre no narraran les seves creacions.

Amb aquest acte, que organitza l’Associació Cultural i d’Educació de persones adultes Jaume Tuset, es clou el taller i el curs i ja passat l’estiu es tornaran a reunir per barallar, amb els diferents noms proposats, el pròxim autor que centrarà l’atenció de la resta de la temporada 2010-2011.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)