20.08.2014 - 17:25
Uber, l’aplicació de transport entre particulars que ha aixecat tanta polseguera a les ciutats de tot el món on s’ha establert, acaba d’anunciar un nou servei de repartiment a domicili sense despeses de transport. Amb Corner Store, Uber obre batalla aquesta vegada contra les grans empreses de distribució de productes a internet com Amazon i, en menor mesura, Google. De moment, Uber ha començat a provar temporalment l’aplicació a Washington, on els usuaris poden comprar fins a cent productes i rebre’ls sense cap cost a casa.
L’empresa, fundada el 2009 a San Francisco, ha anunciat la iniciativa al seu bloc corporatiu: ‘Ara pots sol·licitar medicaments per a l’al·lèrgia, bolquers, pasta de dents i més de cent articles bàsics de tota mena a través de l’aplicació (…) sense haver de córrer per si tanca la botiga de la cantonada.’
El funcionament és ben senzill: l’usuari sols ha de seleccionar els productes que necessita, pagar-ne el cost des de l’aplicació mòbil mateix i esperar que un conductor de la xarxa Uber els porti a casa seva. La prova es fa a Washington durant unes quantes setmanes i, si té èxit, s’estendrà a més ciutats.