Els tallers de media140 tornen a l’Espai VilaWeb

  • Nous tallers per aquest 2012, orientats a les estratègies de comuncació i les xarxes socials

VilaWeb
Redacció
16.01.2012 - 06:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Els tallers de media140 tornen a l’Espai VilaWeb aquest 2012. En temps de crisi cal esmolar l’enginy; i un camí passa per aprendre a utilitzar les tecnologies socials i digitals per maximitzar els recursos i assumir noves tasques. Ja no n’hi ha prou amb ser una persona emprenedora, investigadora o creativa, ara també cal saber utilitzar els nous canals per comunicar cada projecte o iniciativa.

Per això les primeres sessions de 2012 en el marc dels tallers sobre l’ús de les tecnologies digitals i socials organtizats per media140, estaran orientades a pensar, desenvolupar i aprendre a gestionar la nostra pròpia estratègia de comunicació i la nostra presència a les xarxes socials.

31 de gener. ‘Estratègia de Social Media sense pressupost’, amb David Alcubierre

El dimarts 31 de gener (18.00h) es farà a l’Espai VilaWeb la jornada sobre ‘Estratègia de Social Media sense pressupost’. L’impartirà David Alcubierre, consultor de social media per a empreses.

Es tracta d’un curs molt pràctic i útil per a professionals dels sectors acadèmic, de l’administració i de l’empresa, Pimes i autònoms, per a persones que treballen en ONG i per a creadors, artesans i artistes. Trobareu més detalls a la pàgina web de media140.cat.

Una curta introducció al fenomen de les xarxes socials donarà pas a les etapes que cal seguir per a dissenyar un pla de social media; veurem com gestionar els comptes en les plataformes socials de manera professional, com mesurar l’impacte d’aquests comptes i monitoritzar l’activitat que es produeix al voltant de la nostra marca.

20 de febrer. ‘Gestió de la marca online’. L’impartirà Víctor Puig

El segon taller, el 20 de febrer (18.00h),  de Víctor Puig, consultor d’estratègia en comunicació a internet i ‘gestió de la reputació online’, s’orientarà també als professionals que volem gestionar la nostra marca, una vegada hem activat la nostra estratègia de comunicació ‘social media’.

Les marques han de saber quin impacte causen, detectar i estudiar com potenciar les opinions favorables i com treballar amb les no tan favorables. Aquest és el procés que s’anomena ‘gestió de la reputació online’.
 
Amb Víctor Puig aprendrem a utilitzar aquestes eines de gestió i tractarem com l’ús de les xarxes socials i dels continguts propis i aliens ens poden ajudar a construir una marca, tant corporativa com personal.
 
Tancarem el trimestre, el mes de març amb un nou taller sobre dades. L’èxit generat pel taller que vam fer sobre aquest tema, el passat novembre, ens ha encoratjat a programar-ne un de nou, aquesta vegada centrat en la visualitzacions de dades.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any